Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Συνέντευξη με τον Θανάσιμο



· Καταρχάς πως αποφάσισες να ασχοληθείς με την όλη φάση του Hiphop;
Με το Hiphop αποφάσισα να ασχοληθώ την χρυσή του εποχή ,το 97…λίγο πριν την πτώση του
Σαν ακροατής όμως από το 94,και από τότε ασχολούμαι φανατικά μέχρι τώρα
· Είχες κάποια είδωλα-πρότυπα απο τυράδες της Αμερικής;
Ναι, τους Group Home που ήταν και το αγαπημένο μου συγκρότημα
· Σε επηρέασαν οι Group Home στην μετέπειτα εξέλιξη σου;
Όχι, Πάντα το έβλεπα σαν προπόνηση.. κάτι δικό σου που πρέπει να το εξελίξεις
Οπότε προπονούμε για τη μάχη μόνιμα
Μονό το crew μου μπορεί να με επηρεάσει
· Θανάσιμος, πως επέλεξες αυτό το όνομα για να σε αντιπροσωπεύει;
Μεγάλη Ιστορία, Θα σου πω μονό πως με αντιπροσωπεύει πάνω στο rap ,πιστεύω πως η αδρεναλίνη μου στη σκηνή μπορεί να με κάνει επικίνδυνο για πολλά αυτιά
· Τι θέλεις να προσφέρεις μέσα απο τα τραγούδια σου στους ακροατές σου;
Την γνώση, όχι αλλά ρομπότ, πραγματικά κουράστηκα και σιχάθηκα να με κοροϊδεύουν κάθε μέρα…και μαζί με μένα τους πάντες. Την αλήθεια, την παρανιά ωμή ακριβώς όπως είναι τα πράγματα, και πάνω από όλα όσα killa rap έχω ακόμα να προσφέρω στον κόσμο
· Τι θέλεις να προσφέρεις στο Hiphop,και τι είναι hiphop για σένα;
Δεν θέλω να περάσω στο HipHop τίποτα, δεν ξυπνάει ούτε με σφαίρες. Μπήκαν συμφέροντα στην μέση, βλέπεις contests,παραγωγές,live όλα προγραμματισμένα για οικονομικούς σκοπούς. Οπότε «hiphopαδες»…θα προσέφερα την αφύπνιση αν ασχολιομουνα. Το Hiphop για μένα είναι το 90…η δεκαετία της αφύπνισης.
· Πάμε λίγο στο cd σου, ποιο κομμάτι από ολα ξεχωρίζεις και γιατί;
Το ώρα μηδέν με τον συχωρεμένο τον Audi και το παραμυθάκι που είναι βίωμα με αληθινούς χαρακτήρες στο πέρασμα του χρόνου.
· Τι σε επηρεάζει-εμπνέει όταν γραφείς ένα τραγούδι;
Ανάλογα, γράφω όταν είμαι φορτωμένος.. τα πάντα είναι ξέσπασμα είτε χαρούμενα ξεσπάσματα είτε λυπημένα, όλων τον λογιών τα συναισθήματα, η έμπνευση κάνει πάντα βόλτες στο μυαλό μου.
· Πες μας λίγο για την γνωριμία σου με Killah P,Tiny jackal, Μεγα και Ιratus και πως δέσατε όλοι μαζί;
Ο πρώτος που γνώρισα ήταν ο Μεγας…ο Audi μας είχε γνωρίσει, κάναμε αμέσως παρέα είχαμε πολλά να δώσουμε ο ένας στον άλλον .Τους άλλους τους ήξερε ο Μεγας και όταν του πρότεινα να μπει σε ένα σχήμα που φτιαχνόταν με Killah P αυτός προτείνε εμένα, οπότε έτσι ηρθε και έδεσε και η γνωριμία με τον Killah και έγινε το Ε-13
Μετά γνώρισα τον Tiny,ο Killah μου των γνώρισε. Ο Tiny μετέδωσε αμέσως ενεργεία στο team
Μετά γνώρισα τον Iratus το σπίτι του Bonzo ,το παιδί είναι χημεία με τους πάντες…το έχει και το πάει αλλού
· Από ότι ξερώ ετοιμάζεις ενα νέο cd, πες μας 2-3 λόγια για αυτό.
Ναι
Καταρχάς είναι σχεδόν έτοιμο, θα έχει 21 κομμάτια και θα λέγεται Βαρέα Χασικλίδηκα και Ανθυγιεινά
Είναι κάτι που θυμίζει τα παλιά, αλλά και ένα cd που θα το κατακρίνουν πολλοί.
· Τι γνώμη έχεις για τους πιτσιρικάδες που ξεκινάν τώρα; Έχεις ξεχωρίσει κάποιους;
Οι πιτσιρικάδες πρέπει να αρχίσουν να ψάχνουν το παρελθόν της φάσης, καλή η εξέλιξη αλλά παράγινε το κακό .Εχω ξεχωρίσει τους Xkp από Πειραιά…ας χώνουν οι πάντες για μένα αλλά να υποστηρίζουν τους πάντες και όχι μονό το group τους, αυτό ηταν μια από τις πιο μεγάλες πληγές της φάσης. Να αγαπάνε το είδος της μουσικής αυτής και να την ψάχνουν.
· Από όσο ξερώ ασχολείσαι και με Βeatbox,τι σημαίνει για σένα; Είναι μια από τις καύλες σου;
Είναι η προέκταση της ανάσας μου βασικά ,μέχρι και στον ύπνο μου μου έχουν πιάσει να κάνω. Απλά δεν κάνω πια practice ότι είναι να βγει θα βγει.
· Ασχολείσαι με κάποιο άλλο από τα στοιχειά του hiphop;
Λίγο με το graffiti.Δεν έχουμε και χρόνο για πολλά πια.
· Τι αλλά είδη μουσική ακούς, σε έχουν επηρεάσει σε προσωπικό επίπεδο;
Βασικά όλα τα είδη μουσικής που μπορούν να σε ταξιδέψουν, γενικά ότι κουνάει τη φαντασία σου.Trip Hop κατά κύριο λόγο όμως.
· Τι ετοιμάζεις στο μέλλον;
Ένα cd με τον Ari.Ma, ένα boom bap cd που πάει πολύ καλά μέχρι στιγμής. Ακόμα το Αρένα Αρένων με Ντοπαζ και ότι άλλο κάτσει. Μουσική να κάνουμε.
· Θα παίξουν τίποτα live για την παρουσίαση του καινούριου σου cd;
Ναι, Ημερομηνία θα αναφερθεί πολύ σύντομα
· Νίκο σε ευχαριστούμε πολύ που μίλησες στο blog μας, έχεις κατι άλλο να προσθέσεις;
Να έχουμε ειρήνη όλοι και να κοιτάνε πάντα μπροστά ψάχνοντας το πίσω
Ευχαριστώ και εγώ με την σειρά μου που με διαλέξατε
Καλή συνεχεία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου