Κυριακή 24 Απριλίου 2011

Συνέντευξη Hephaestus




  1. Καλησπέρα Χρήστο,σε ευχαριστούμε πολύ που δέχτηκες να μιλήσεις στο blog μας.

Καλησπέρα,χαρά μου.

2. Καταρχάς πως επέλεξες το όνομα Hephaestus(Ήφαιστος) να σε εκπροσωπεί στην πορεία σου;
Λοιπόν καταρχάς ξεκίνησα τη πορεία μου ως Πύρινος Ιός. Είχα μια τρέλα με την ελληνική μυθολογία και ο Ήφαιστος με άγγιζε περισσότερο.Η φωτιά γενικά είναι το σύμβολο που με χαρακτηρίζει.
Πιστεύω ότι πολλούς τους χαρακτηρίζει.Ο καθένας επιλέγει να την κρατάει αναμμένη,ή πολύ απλά να περιμένει το τέλος (την στάχτη)Υπάρχουνε πολλές έννοιες ο καθένας μπορεί να το ερμηνεύσει όπως θέλει.
Άλλος ένας λόγος που το επέλεξα ήταν ότι ο Ήφαιστος επεξεργαζόταν τα μέταλλα.Κάποτε προτιμούσα να ακούω κάτι που μου έμενε ο ήχος στο αυτί,όχι τα λόγια,δηλαδή τη μουσική μέταλ.
  1. Ποια ήταν η πρώτη σου επαφή με το HipHop;
Η πρώτη μου επαφή για να είμαι ειλικρινής,ήταν το 2000,ακούγοντας Ελληνικά συγκροτήματα όπως Ff.c,Νέβμα.Τα κομμάτια τους με άγγιζαν πάρα πολύ αλλά δεν είχα δώσει
βάση,ήμουνα αρκετά μικρός για να νιώσω κάποια λόγια μέσα στην καρδιά και έτσι προτίμησα να ακούω ήχους που με εκτονώνουν όπως Μέταλ,Ροκ και άλλα διάφορα είδη.
Αργότερα άρχισα να ακούω ξένο HipHop αλλά να σου πω την αλήθεια ακόμη και σήμερα, λίγοι καλλιτέχνες σε όλες τις σκηνές με εκφράζουν.Το θέμα είναι πάνω απο όλα,να
είσαι αληθινός σε όσα λές,να βγαίνουν απο την ψυχή σου.
  1. Τι θέλεις να προσφέρεις στο Hiphop,και τι είναι hiphop για σένα;
Για μένα προσωπικά φίλε μου είναι ελευθερία.Μπορείς να εκφράσεις ό,τι νιώθεις.Μίσος,αγάπη τις ιδέες σου,τις απόψεις σου για όλα.
HipHop για εμένα σημαίνει η καθημερινότητα ο κόσμος που ζούμε,μια κρύο,μια ζέστη.Αυτό που θέλω να προσφέρω μέσα απο τα κομμάτια μου
είναι τις δικές μου απόψεις και πως εγώ αντιλαμβάνομαι την καθημερινότητα.Μπορεί να είμαι λάθος για κάποιους άλλους σε όσα γράφω,αλλά είναι όσα νιώθω.
  1. Είχες κάποιες επιρροές/είδωλα από καλλιτέχνες του εξωτερικού που σε επηρέασαν στην πορεία σου;
Επιρροές,ναι.Είδωλο δεν έχω κάποιον.Ως επιρροή μου είχα τους Bone thugs.Έδινα ιδιαίτερη προσοχή στα ρολλ τους και την καθαρή άρθρωσή τους.Όχι στα λόγια.
Επίσης οι Limb bizkit και οι Linkin park ήταν από τα πρώτα μου ξένα ακούσματα γιατί συνδύαζαν επιτυχημένα τα δύο αγαπημένα μου είδη.
Υπάρχουν πολλοί ακόμα δεν χρειάζεται να τους αναφέρω όλους.
  1. Τι σε επηρεάζει όταν γραφείς ένα τραγούδι;
Κυρίως η ψυχολογία,το κλίμα και η εποχή.
  1. Πες μας λίγα λόγια για το cd σου Βίος και Πολιτεία.
Βίος και πολιτεία.Καταρχήν με επηρέασε πολύ η εποχή.Το βίος και πολιτεία στην ουσία είναι κυρίως κοινωνικοπολιτικό LP το οποίο ξεκίνησε με το κομμάτι 'Εφόδια'.
Απλά όπως αναφέρω και πιο πάνω,ήθελα να γράψω όσα νιώθω.Ήταν μια δύσκολη περίοδος για εμένα που συνέβησαν πολλά πράγματα σε λίγο χρονικό διάστημα.
  1. Έχεις ξεχωρίσει κάποιο κομμάτι, αν ναι για ποιο λόγο;
Έτσι μεγάλωσα'. Είναι από τα πρώτα σόλο που έγραψα και ίσως ήταν και η αρχή της πορείας μου.Σε αυτό το κομμάτι λέω τα πάντα για τον εαυτό μου.Στην ουσία είναι μια περίληψη
όλου του δίσκου 'Βίος και πολιτεία'
  1. Ετοιμάζεις κάτι καινούργιο αυτή την εποχή;
Ετοιμάζουμε ένα project εγώ, ο Delma, ο N.kay (μέλη των ασσόδυο) και ο Faunus ως Εξάχνωση.Οι τρεις μας ταιριάξαμε περισσότερο και θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα δικό μας σχήμα.
  1. Από ότι γνωρίζω, τα beat που χρησιμοποιείς στα τραγούδια σου τα κανείς ο ίδιος, χρησιμοποιείς προγράμματα μέσω του υπολογιστή σου,η έχεις τα απαραίτητα μηχανήματα;
Όσον αφορά τα σόλο μου και τα κομμάτια,Εξάχνωση ναι τα κάνω ο ίδιος.Χρησιμοποιώ προγράμματα και μηχανήματα.Δεν υπάρχουν όλα τα μηχανήματα που έχει ένας επαγγελματίας
αλλά πιστεύω ότι είναι καλός ο εξοπλισμός μου.
  1. Ασχολείσαι με κάποιο από τα υπόλοιπα στοιχεία του Hip Hop;
Όχι.
  1. Είσαι «νέος» ακόμα στην Hip Hop σκηνή, έχεις βιώσει τον χλευασμό/ειρωνεία από Ραππερς χρόνια στην σκηνή;
Ως νέος έχω να σου πω ότι υπάρχει πολύ αχαριστία σε αυτή τη σκηνή.Δεν έχω βιώσει,αλλά σίγουρα θα το βιώσω.
Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το τι γίνεται πίσω απο την πλάτη σου.
  1. Σκοπεύεις να κανένα live άμεσα και σε επαρχιακές περιοχές;
Υπάρχουν πολλές εκκρεμότητες και οικονομικά προβλήματα,αλλά ναι.Κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό!
  1. Τι αλλά είδη μουσική ακούς, σε έχουν επηρεάσει σε προσωπικό επίπεδο;
Metal,Jazz,Funky,soul,Blues,Rock n roll.Με έχουν επηρεάσει στιχουργικά αλλά κυρίως μουσικά.
  1. Κλείνοντας, θέλω να σε ευχαριστήσω για ακόμα μια φορά ,έχεις κάτι άλλο να προσθέσεις;

Μόνο το ότι θα ευχόμουν η φάση να ήταν όπως παλιά όλοι ενωμένοι. Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνετε σε ευχαριστώ και εγώ.


Επιπλέον μπορείτε να κατεβάσετε το Βίος και Πολιτεία εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου