Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Συνέντευξη Jasone


  • Πως επέλεξες το όνομα αυτο;

χα...αυτό με επέλεξε!

τα πιο παλιά μου nicknames άρχιζαν απο το γράμμα J ,οπότε είχα γίνει ο 'γιος' του . . J = Json = jasone! έτσι απλά, καπάκι
ενσωματώθηκε και το character του ''μασκοφόρου '' προερχόμενο και από τον SERIAL KILLER,γιατι το style θα πήγαινε
'ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗΝ'!!...
  • Ποια ήταν η πρώτη σου επαφή με το χώρο του graffiti;

μετά την προβολή του STYLE WARS απο την ΕΡΤ (1990 ) Την επόμενη μέρα ,στη γειτονιά μου ήμουνα μπροστά σε έναν τοίχο με 3 minos αργά το βραδύ....... μη ρωτάς τι έκανα......?


    • Τι άλλαξε στη ζωη σου λογο του Graffiti;



  • ολόκληρη η ζωή μου είναι μέσα από LINES και χρώματα....

  • κάποτε ο φίλος μου και αδερφός REK μου είπε κάτι που ακόμα θυμάμαι ....

  • ''Jay κάτι πρέπει να γίνει, πρέπει να αλλάξουμε εμείς , μάλλον καλό είναι να αλλαξοπιστήσουμε , να βρούμε έναν ΘΕΟ του GRAFFITI για να πιστεύουμε....''

  • καταλαβαίνεις οτι μας είχε γίνει εμμονή!.....





    • Είσαι ένας απο τους παλιότερους στην φάση, πως βλέπεις την εξέλιξη του στο σήμερα;


    • Καταρχάς δεν μου αρέσει η λέξη 'φαση'


  • το graffiti εχει εξελιχθεί πάρα πολύ , με πολλούς τρόπους!
    αλλά τι είναι GRAFFITI για τον καθένα?.... Γιατί πολλοί τα έχουν μπερδέψει τα πράγματα..... άλλο .......STYLE και άλλο βούρτσα! αν με νιώθεις!..........


      • Η γνωριμία των SGB και η ίδρυση του crew πως προέκυψε;


      • όπως γνωρίζονται 2 -3 φίλοι σιγά σιγά στη γειτονιά τους!

      • μη ξεχνάς οτι μιλάμε για 'παιδική φιλιά' 20 - 30 ατόμων.....

      • Και αν εννοείς ίδρυση τη μέρα που αρχίσαμε να βάφουμε ( γιατί έχουμε κάνει τα άπειρα μαζί ) εε τότε προέκυψε από την ανάγκη να ονομάσουμε κάπως αυτή τη παρέα ,ώστε να αφήνουμε και μια υπογραφή στο τέλος κάθε τοίχου που βάφαμε...

      • Κάποτε στην αρχή όλου αυτού ,είχα πει στα παιδιά ''να θυμάστε μια μέρα για αυτά τα 3 γράμματα θα μιλάει όλη η πόλη!''

      • Είχες κάποια είδωλα/πρότυπα κατά τις αρχή της πορείας σου στο graffiti που σε επηρέασαν σε σημαντικό βαθμό;


      • Αρκετά.... όπως όλοι πιστεύω έχουν επηρεαστεί απο άλλους writrers και όχι μονό......

      • καταρχάς άκουγα HIP HOP - κάτι που από μόνο του σε τραβάει στο graffiti από άποψη κουλτούρας του δρόμου!

      • κάπου εδώ να πω ότι ήμουνα και b boy πριν αρχίσω να βάφω

      • μετά ,ονόματα απο writers όπως SEEN , SKEME , ΜΟDE 2 , COWBOY 69 , KID , CES , WOW .είναι κάποια ονόματα που μπορώ να πω μου 'φτιαχναν ' τα κέφια!

      • Γουστάρεις legal η illegal;


      • γουστάρω το graffiti!! και γουστάρω να βάφω , με οποίο τρόπο χρειαστεί!



      • Το δικό σου ορισμό για την λέξη Underground


      • το δικό μου ορισμό θα τον βρεις στο ομώνυμο ΕP των TXC

      • και στο κομμάτι ''ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ ΥΠΟΓΕΙΑΣ ΣΚΗΝΗΣ''






      • Κλείνοντας θέλω να σε ευχαριστώ πολύ που δέχτηκες να μας μιλήσεις, έχεις να προσθέσεις κάτι άλλο;


      • ναι φυσικά..... θα δανειστώ κάποια λόγια ενός φίλου!....


      • ''είμαι εδώ ,

      • κάπου εδώ,

      • με νιώθεις ?.. απαντά ?....

      • αν ψάχνεις να με βρεις

      • άκου τα sprey μεσ'τη τσάντα

      • έχω ένα σκοπό να βομβαρδίσω τα πάντα!

      • ΕΧΩ ΟΡΚΙΣΤΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΑΦΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!




      • STYLE MATTERS!!






    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου