Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Συνέντευξη με τους Born Under Risk

         Δυστυχώς δεν μπορούσαμε με επικοινωνίσμουμε και με τα 3 του Crew, αλλά θα προσπαθήσουμε να μιλήσουμε και με το άλλο μέλος αργότερα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τα παιδιά, αν και μικρά σε ηλικία, είναι μεγάλα στην θέληση, στην έμπνευση, και εχουν μια ακόμα μεγαλύτερη φωνή που παλεύει για να ακουστεί. Τα μέλη της ομάδας Born Under Risk είναι ο Προσβολέας, ο Goni και ο Άλφα Μι. Ας ακούσουμε λοιπόν τι έχουν να μας πουν...

 Πως γνωρίσατε το Hip-Hop?

 Προσβολέας: Κοίτα, από μικροί ακούγαμε Hip Hop, μετέπειτα γνωρίστηκα με τον Goni κια αρχίσαμε από μόνοι μας να γράφουμε, χωρίς κανείς να μας πει τίποτα

Ποιό ήταν το 1ο κομμάτι που ακούσατε?

Προσβολέας: Το ''Χάλια χάλια'' των Ζωντανών Νεκρών.

Goni: Κοίτα το 1ο κομμάτι δεν το θυμάμαι, αλλά τότε άρχισα ακούγοντας Active Member


Έχετε ξεχωρίσει κάποιον καλλιτέχνη από την Ελληνική ή την Διεθνή σκηνή?

 Goni: Εγώ προσωπικά τον Ραψωδό Φιλόλογο

 Προσβολέας: Από την Ελληνική σκηνή ξεχωρίζω τους Μικρό Κλέφτη, Explicit και Μηδενιστή. Από την Διεθνή σκηνή DMX  και πάνω από όλα Eminem.

 Τι θέλετε να επιτύχετε μέσα από τα τραγούδια σας, δηλαδη ποιός είναι ο σκοπός που αρχίσατε να γράφετε και να τραγουδάτε?

 Goni: Το πρώτο που θα θέλαμε να επιτύχουμε είναι το να περνάμε μηνύματα και το δεύτερο να κάνουμε την καύλα μας.

Προσβολέας: Εγώ από την μια μεριά ξεσπάω στο χαρτί και εκτονώνω τα νεύρα μου και τα λοιπά, από την άλλη όμως είναι κάποια πράγματα, τα λεγόμενα συναισθήματα, τα οποία βγαίνουν σε κάποιες φάσεις και ταυτόχρονα έρχοντε και στοίχοι με μηνύματα από μέσα μας.


Γιατί επιλέξατε ως όνομα το Born Under Risk?

Goni: Κοίτα να δεις, τα γράμματα B.U.R μου αρέσανε ως tag και το έγραφα παντού από το 2006, μετά βρίκαμε λέξεις που μπορούν να μας εκπροσωπούν και να αρχίζουν από αυτά τα γράμματα.


Πως γνωριστήκατε μεταξύ σας σαν Crew και πότε αποφασίσατε να ενωθείτε?
 

Προσβολέας: Κοίτα, μεταξύ μας γνωριζόμαστε εδώ και 5 χρόνια. Αργότερα όμως, το 2008 αποφασίσαμε  να δημιουργήσουμε το Crew μας, Born Under Risk. 

Πόσο καιρό κάνατε να ολοκληρώσετε το LP σας?
Goni: Γύρω στους 3 μήνες 


Πείτε λίγα λόγια για το LP σας. Τι παρουσιάζετε εκει και τι θα ακούσει ο ακροατής? 

Goni: Από Battle μέχρι κομμάτια για την ζωή μας και για τους Born Under Risk.

Προσβολέας: Μιλάμε για το πως βλέπουμε τα πράγματα, πως αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις. Σε καμία περίπτωση δεν προτρέπουμε κανένα να κάνει ότι κάνουμε απλά, όσοι πιστοί προσέλθετε.
  
Υπάρχουν κάποιοι που αντιπαθήτε στην κρητική σκηνή?
Προσβολέας: Ναι!!! Καταρχάς αντιπαθώ πολύ τον Μαλια από τους Ηράκλικα. Δεν μου αρέσει τίποτα σε αυτόν. Style 0, φωνή 0, στοίχοι 0, όλα 0.

Goni: Θα συμφωνίσω με τον Πρόσβο. Αλλά δεν αντιπαθώ άλλα άτομα, θέλω να ενωθεί το Ηράκλειο και να κάνει το ΜΠΑΜ στην Ελληνική σκηνή, να κάνει την διαφορά.

Τι είναι Hip-Hop για σας? 

Goni: το Hip-Hop για μένα είναι συναισθήματα, εκτονώση και παρηγοριά. Τα πάντα γύρω μου γυρίζουν γύρω απο αυτό.

Προσβολέας: Για μένα είναι η φιλοσοφία του δρόμου, παρεξηγημένη  πολλούς, νοθευμένη από άλλους, αλλά για μένα είναι ναρκωτικό και σε δύσκολες στιγμές το έχω ανάγκη. I need Hip-Hop.


Το Κρητικό Rap σε τι επίπεδο βρίσκετε, κατά την άποψη σας?

 Προσβολέας: Έτσι όπως το βλέπω, σε μαύρα χάλια...
 
Goni: Εγώ πιστεύω πως ανεβαίνει σιγά σιγά.

Προσβολέας: Διότι υπάρχουν MC's, αλλά το κοινό δεν συνησφαίρει.

Goni: Συμφωνώ απόλυτα

Προσβολέας:Και για να υπάρξει δυναμικότητα, φανατισμός και αλητεία όπως παλαιότερα ή πόλη μας χρειάζεται κοινό που να συνησφαιρει.


Πως βλέπετε την ελληνική σκηνή σε σχέση με την διεθνή σκηνή?


Goni: Ο καθένας πιστεύω έχει την δικιά του κουλτούρα, αλλιώς είναι εκεί, αλλιώς είναι εδώ.

Προσβολέας: Εκεί τα πράγματα είναι αλλιώς. Υπάρχουν χορηγοί, δισκογραφικές και μεγάλο κοινό. Εδώ υπάρχουν λίγα πράγματα.


Ποιοί είναι πρότυπα MC's για σας?


Goni: Πρότυπα, χμμμ...Δεν μπορώ να πω πως έχω. Δεν θέλω να μοιάσω σε κανένα. Θέλω να κάνω το δικό μου Hip-Hop, απλά ίσως ξεχωρίζω τον Ραψωδό Φιλόλογο.

Προσβολέας: Για μένα ο Μηδενιστής, κανένας άλλος.

Πως θα χαρακτηρίζατε τον εαυτό σας ως MC's?

Goni: Αφήνω τους άλλους να κρίνουν, δεν μπορώ να κρίνω τον εαυτό μου. Χωρίς αυτό να σημαίνει οτι θα επηρεαστώ από αυτές. Ας πούμε δεν θα πέσω ψυχολογικά αν μου πούνε ότι είμαι χάλια, ούτε θα το πάρω πάνω μου αν μου πουν ότι είμαι γαμάτος.

Προσβολέας: Είμαι απρόβλεπτοςχαρακτήρας φίλε μου. Την μια θα με δεις να χώνω ασταμάτητα και να κατεβάζω καντίλια και την άλλη θα με δεις να μιλάω για αγάπη, φιλία και συναισθηματισμούς.... 

Αυτό που λείπει από την Κρήτη είναι να οργανωθεί ένα Παγκρήτιο Hip-Hop Festival μια μέρα του χρόνου, ώστε να γίνουν γνωστοί οι νέοι MC's και να ακουστούν οι παλαιότεροι.

Goni: Τώρα οργανώνεται μια συναυλία όλων των Hip-Hop συγκροτημάτωντου Ηρακλείου και το καλοκαίρι θα γίνει ένα πανελλαδικό στην Κρήτη. Το πανελλαδικό το οργανώνει ο Das και το ηρακλειότικο το οργανώνουμε εμέις, όλοι οι MC's του Ηρακλείου.


Έχετε σχέση με άλλα στοιχεία του Hip-Hop?

 Goni:Ο Άλφα Μι κάνει Graffiti και ασχολήτε και με djing, εμείς μόνο rap.

Προσβολέας:Μόνο rap!

Τι σχέδια έχετε για το μέλλον ως Crew? 

 Goni: Κοίτα φίλε, δεν έχουμε κάτι σχεδιασμένο για το μέλλον, θέλω να πω πως εμείς για την καύλα μας γράφουμε. Τώρα πρόσφατα βγήκε το CD μας και τώρα ατοιμάζουμε κάποια κομμάτια με Das, Νακαλιπτο και κάποια άλλα παιδιά και αργότερα θα κάνουμε Lives.
Προσβολέας: Εγώ πάλι θέλω να μας ακούνε παντού.

Ποιά είναι τα όνειρα σας για το μέλλον?

Προσβολέας: Ό,τι προκυψει 

Goni: Ναι, δεν ειμαστε του ''θέλω να κάνω'', ότι είναι να γίνει θα γίνει.

Κάπου εδώ τελειώνει η συνέντευξη με τα παιδιά, του ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο τους και καλή συνέχεια με καριέρα τους....

Μπορείτε να βρείτε το Lp τους, με όνομα ''Άρρωστη ποιότητα'', εδώ .

Κάτι που αξίζει να σημιωθεί είναι ότι ο Beatmaker των B.U.R είναι ο Ge Beats, ο οποίος φτιάχνει Free Beats. Αν ενδιαφέρετε κάποιος για δωρεάν παραγωγές μπορεί να επικοινωνήσει μαζί του από εδώ και μπορεί να δει την δουλειά του από εδώ

2 σχόλια: