Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Συνέντευξη QB Mix



1. Καλησπέρα QB! Καταρχάς να σε καλωσορίσουμε και να σε ευχαριστήσουμε που δέχτηκες να μιλήσεις στο blog μας.

Καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση παίδες.


2. Ξεκινώντας θα ήθελα να σε ρωτήσω πως επέλεξες το όνομα QB Mix;


Χωρίς ιδιαίτερη σκέψη … πάνε και 14 χρόνια από τότε!


3. Μπορείς να θυμηθείς τον εαυτό σου την εποχή που πρωτοαναμίχθηκες με τη κουλτούρα του hip hop? Ποιά ήταν τα πρώτα ακούσματά σου και κατά πόσο σε επηρέασαν στη μετέπειτα πορεία σου?


Θυμάμαι διάσπαρτα πράγματα χωρίς να μπορώ να τα βάλω χρονολογικά ποιο ήταν το πρώτο ερέθισμα. Με θυμάμαι σίγουρα να αντιγράφω κασέτες ελληνόφωνου ραπ και με τις ώρες να παρακολουθώ Mtv & M/C/M.


4. Η τεχνολογία έχει εισβάλει στην ζωή σου σαν Dj η Beatmaker;


Οπωσδήποτε σαν dj δεν με θεωρώ καν beatmaker


5. Οι πρώτες σας δουλειές σαν QB Mix?


Σαν qb τα πρώτα mixtapes που έβγαλα ήταν μια προσπάθεια να δω πως μπορώ να σταθώ στουντιακά μονός μου, είναι πειραματισμοί με sctratches / mush ups & remixes μέσα από την δική μου οπτική σκοπιά. Το πρώτο είχε τίτλο “Scratchout” και ακλούθησαν αλλά 2 με την ιδία αισθητικη.



6. Απο ότι γνωρίζω πήρες μέρος στο DMC.Πες μας λίγο για την όλη φάση αυτή :).


Γενικά δεν είμαι ανταγωνιστικός τύπος, πάνω κάτω άλλος με έγραψε στο να πάρω μέρος, εγώ δεν είχα σκοπό. Ε δεν είχα άλλη επιλογή! Με παρότρυνε η παρέα και πήγα, στήσαμε το σετ με ένα φιλαράκι και προπόνηση φουλ. Η διοργάνωση ήταν άψογη και μακάρι να ξαναγινόταν κάτι παρόμοιο με το DMC του 2005.


7. .Παμε λίγο στην συνεργασία σου με το Phyrosun;Πως προέκυψε όλη αυτή η φάση μεταξύ σας;


Απλά έδεσε το γλυκό! Ο ένας συμπληρώνει τον άλλο on stage … είναι απλά χημεία. Όλα ξεκίνησαν με ένα πάρτη που ήθελε να στήσει και έψαχνε dj, μέσω κοινού γνωστού τηλεφωνηθήκαμε, βρεθήκαμε, τα είπαμε, παίξαμε, τέλος!


8. Πες μας λίγα λόγια για το project σου Cratest Breakz Vol.1,2 και 3


Γενικά έχω ένα θέμα με τον αριθμό «3» και ότι ξεκινώ και θέλω να έχει συνεχεία σταματήσει σε αυτό το νούμερο … υπάρχουν έτοιμα αλλά 6 vol.! Απλά λόγο στρατού δεν έχω την πολυτέλεια να ασχοληθώ με την γραφιστική επιμέλεια για μπορέσω να τα βγάλω.. Το όλο concept δεν είναι άγνωστο στον hip hop κόσμο, υπάρχουν πολλές τέτοιου είδους συλλογές στο εξωτερικό. Κάτι παρόμοιο σκέφτηκα να κάνω κι εγώ, αλλά ο βασικός λόγος που έγινε όλο αυτό, ήταν η προσωπική μου αναζήτηση πάνω στα samples που δούλεψαν αγαπημένα groups και εφόσον το έψαξα γιατί να μην το μοιραστώ και με άλλους;


9. .Τι να περιμένουμε απο σένα στο μέλλον, ετοιμάζεις κάτι καινούργιο;


Πάντα έχω κάτι στα σκαριά άλλες φορές το βγάζω άλλες φορές μένει στο σκληρό δίσκο. Πολλές συνεργασίες και δουλείες με δικούς μου ανθρώπους (Phyrosun, B-Muzic) mixtape/albums/collabos. Να φύγει από πάνω μου το φανταρικό και όλα θα κυλήσουν όπως πρέπει.


10. Παίζει κανένα tour σε όλη την ελλαδα για την παρουσίαση του Πυρ και Μανία;


Για tour δεν ξέρω, σίγουρα όμως μια παρουσίαση την χρωστάμε στον κόσμο…30 Μαΐου στο “Kύτταρο” παρουσίαση δίσκου Phyrosun “Πυρ & Μανία”!!!
Όλο αυτό τον καιρό γίνονται Parties με την σφραγίδα του Show Fly (Phyrosun, Ju Ju & με έμενα να συμμετέχω όσο μπορώ).


11. Πες μας λίγα λογία για σένα


Αγαπώ και προσπαθώ να εξελίξω ότι πιάσω στα χεριά μου.
Η τελευταία μου αγάπη είναι η τέχνη του tattoo και είναι ένα ακόμα όνειρο που προσπαθώ να κάνω πραγματικότητα.



12. Παιζεις και σαν Dj έξω επαγγελματικά για να βγάζεις το ψωμί σού η το κανείς μονό για την κάβλα σου με το Hiphop;


Την κάβλα μου σίγουρα την βγάζω τα τελευταία 10 χρόνια σε lives και στουντιακά, εφόσον βγαίνει και ο άρτος ο επί ούσιος μέσα από το djing γιατί να μην το κάνω;


13. Τι εξοπλισμό χρησιμοποιείς;


2x Technics SL1200-MK2
1x Numark DXM pro
2x Shure M44-7
1x Rane Serato Scratch Live 1


14. Γνωριζω κιόλας πως ασχολήσε με την γραφιστική,αυτό προέκυψε όταν αναμείχθηκες με το hiphop η ήταν κάτι που γούσταρες από πιτσιρικάς;


Αρχικά ήταν κάτι που μου βγήκε αυθόρμητα χωρίς να το σκάφτομαι, ήξερα ότι αν μάθω να δουλεύω το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα μπορώ επιτέλους να βγάζω σε εικόνα αυτά που έχω στο κεφάλι μου.
Επιπλέον βλέποντας όλες αυτές τις αφίσες και τα εξώφυλλα από άλμπουμ και mixtapes του εξωτερικού σε σύγκριση με της Ελλάδας –με χάλαγε- ήθελα να κάνω κάτι για αυτό. Και έκανα! Όποτε για να σου απαντήσω και στο ερώτημα για το ποτέ πρόεκυψε η απάντηση είναι και τα 2, γιατί ήταν κάτι που γούσταρα από πιτσιρικάς και ήδη παρακολουθούσα την κουλτούρα.


15. Οι αφίσες και όλα τα συναφή, για τις δικές σου εμφανίσεις είναι προϊόν δικό σου;


Κατά κύριο λόγο ναι .. αλλά έχω συνεργαστεί και με το μεγαλύτερο ποσοστό ελληνικών συγκροτημάτων και όχι μόνο, κυρίως σε λογότυπα, εξώφυλλα και αφίσες.


16. Θέλουμε να σε ευχαριστούμε που μας μίλησες, έχεις κατι άλλο να προσθέσεις κλείνοντας;


Παλέψτε για τους στόχους σας όσο μακρινοί και αν είναι , με κόπο, δουλεία θέληση και πιστή όλα γίνονται και έρχονται,
Αγάπη για αυτό που κάνετε και πάντα υπάρχει τρόπος να γίνουμε καλύτεροι.
Stay Heavy!


Καλή συνεχεία με το site σας και ευχαριστώ για ακόμα μια φορά!
Peace




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου